Atılım Bulut Çağrı Merkezi Özellikleri
Gereken altyapıyı tesis ettiğiniz her ortamda yatırım maliyetine gerek kalmadan internet tabanlı iletişim ve çağrı merkezi hizmeti sunabilirsiniz. Aylık abonelik ve dış hatlar özelliklerinden faydalanarak sürpriz maliyetlerle karşılaşmadan hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
İnternet bağlantısının olduğu her yerden müşteri hizmetleri ve iletişim operasyonlarını gerçekleştirebileceğiniz Bulut Çağrı Merkezi’ne tüm akıllı cihazlar üzerinden erişebilirsiniz. Böylece tüm yerleşkelerde ya da uzaktan çalışanlarınızla aynı kalitede kesintisiz hizmet verebilirsiniz.
Kurumsal numaralarınızı Atılım Telekomünikasyon’a taşıyarak görüşme maliyetlerinizi düşürebilir ve avantajlı fiyatlardan faydalanabilirsiniz.
Atılım Bulut Çağrı Merkezi çözümüyle sunulan yüksek güvenlik hizmeti, IT güvenlik personeli ve masrafların oluşturduğu maliyetlerden tasarruf etmenizi sağlar.
Çağrı merkezi operasyonlarınız için uzun süreli ve yüksek maliyetli projeler hazırlamanıza ihtiyaç duymadan kurulum adımlarını kolayca gerçekleştirin. Birkaç dakikada kullanıcı dostu arayüz üzerinden çağrı merkezi kapasitenizi belirleyebilir, gerektiğinde değiştirebilir ve sistemlerinizi işler hale getirebilirsiniz. Abonelik sistemiyle kullandığınız kadar öderken uzun vadeli bütçe planlaması yapmanıza gerek kalmaz.
Bulut Çağrı Merkezi sisteminin bakım ve yönetim masraflarını düşünmenize gerek kalmaz. Atlım güvencesiyle tüm sistemlerinizi ve uygulamalarınızı, ek bir ücret ödemeden daima güncel bir şekilde kullanabilirsiniz.
Çağrı merkezi ve müşteri hizmeti operasyonlarını mekandan bağımsız bir şekilde yönetirken çalışanlarınızdan her yerden verim alabilirsiniz. Sektörel ve tüm CRM uygulamalarıyla da kolayca entegre edebilirsiniz.
Gelişmiş ses işleme ve IVR uygulamalarından faydalanırken, farklı cihazlardan çalışma imkânı, tüm görüşmelerde ses kaydı, outbound arama özellikleri ile esnek çağrı dağıtım senaryoları geliştirebilirsiniz.
Wallboard ile çalışanlarınızın ve sistemlerin performansını takip ederken kapsamlı, gerçek zamanlı ve esnek raporlar alarak iş akışınızı etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. Esnek, ölçeklendirilebilir, genişleyebilir sistem sunan Karel Çağrı Merkezi kapasitesi ihtiyaçlarınıza göre kolayca ayarlanabilir.
Bulut Çağrı Merkezi ile İnternet Erişimi Olan Her Yer Ofisiniz
- Standart sunucularda çalışan yazılım
- Esnek, ölçeklendirilebilir, genişleyebilir sistem
- Mekandan bağımsız, farklı cihazlardan çalışma ve yönetim imkanı
- Kolay kapasite artırım olanağı
- Dahili mini CRM
- Sektörel ve CRM yazılımlarıyla entegrasyon
- Gelişmiş ses işleme ve IVR uygulamaları
- Tüm görüşmelerde ses kaydı
- Esnek çağrı dağıtım senaryoları
- Kapsamlı, gerçek zamanlı ve esnek raporlam
- Outbound arama
- Wallboard
Atılım Bulut Çağrı Merkezi Entegrasyonları
Atılım Bulut Çağrı Merkezi entegrasyonları, farklı ihtiyaçlara çözümler sunan diğer sistemlerle uyumlu bir şekilde çalışabilmesini sağlarken iş akışınızın verimliliğini artırmanıza destek olur. İşletmelerinizin faaliyet alanlarına uygun olarak kurumsal yazılımlar, turizm ve rezervasyon uygulamaları, belediye uygulamaları (Beyaz Masa, Mavi Masa vb.), hastane randevu ve yönetim sistemleri, hukuki ve finansal takip yazılımları, CRM ve kalite yönetim uygulamaları, dağıtım kurumlarına özel hizmetler sunan çözümlerle basit ve sorunsuz bir şekilde entegre edilebilir.
Atılım Bulut Çağrı Merkezi ile Hangi Hizmetleri Sunulabilir?
Bulut tabanlı teknolojisi sayesinde çalışanlar farklı ofislerde ve mekanlarda ya da uzaktan çalışan işletmeler, internet olan her yerden iletişim ve haberleşme faaliyetlerini sürdürebilir.
Otomatik sipariş ve paket servisler için operatör ile görüşmeden işlemi tamamlayabilme imkanı sunar.
Bakanlıklar, finans kurumları, hastaneler, belediyeler gibi farklı yapılara uygun entegrasyonlar ile telefondan kolayca sorgulama yapılmasını sağlar.
Şubeler veya farklı lokasyondaki çalışma alanlarındaki çağrılarınız tek panel üzerinden yönetmenizi sağlar.
Otomatik programlı dış aramalarda (müşteri memnuniyet aramaları, randevu onayı, tele anketler gibi) dinamik anket uygulamaları ya da diğer faaliyetler için otomatik aramalar yapılabilmesine yardımcı olur.
Yazılı bir metni sese dönüştürme(Text to Speech) ya da ses kayıtlarının metne dönüştürülmesi(Speech to Text) projelerine destek olur. Çift taraflı olarak yapılan dönüşümlerde kötü veya belirlenen sözcüklerde alarm üretme senaryoları çalıştırabilirsiniz. Otomatik kalite analizleri yapabilir, çağrıları etiketleyebilir, entegrasyonlardan faydalanabilirsiniz. Örneğin ERP’deki borç bilgisini sese dönüştürüp müşteriye okutabilir ya da müşterinin istediği hizmeti söyleyerek ilgili hizmeti alabilmesini sağlayabilirsiniz.
Otomatik ses algılama, ASR (Automatic Speech Recognition) ve sesli imza çözümleri sunar.
Hemen bizimle çalışmak ister misiniz?
Atılım Telekom’un avantajlarından yararlanmak için hemen iletişime geçin.