Hemşire Çağrı Sistemleri
Hastalarınıza zamanında ulaştıran çözümlerle acil müdahale hızınızı artırın!
Hemşire Çağrı Sistemleri
Birçok farklı bölüm, ünite ve departmanlardan oluşan hastanelerde, sağlık amaçlı kuruluşlarda ve bakım evlerinde sağlık personeli, hastalar veya hasta yakınlarıyla anlık iletişim kurulabilmesi gerekir.
Santrallarla ve HBYS yazılımlarıyla entegre bir şekilde çalışan Hemşire Çağrı Sistemleri analog, IP gibi farklı ihtiyaçlara yönelik altyapılara uygun donanımlar sunar. Acil durumda en kısa sürede müdahaleyi sağlayacak iletişim çözümünü oluşturan Hemşire Çağrı Sistemleri, çağrı lokasyonu zamanı, müdahale hızı, personel müdahale bilgisi vb. her türlü işlem kayıt altına alınıp raporlanabiimesine yardımcı olur.
Hemşire konsolu ve odalardaki çağrı butonlarının birbirleri ile haberleşmesini sağlayan ekipmandır Oda kontrol ünitesi ankastre ya da sıva üstü montaja uygun 4.3’’ dokunmatik ekrana sahip olan ünite standart olarak 6 adet yatak, 1 WC ve 1 banyoyu desteklemektedir.
Donanımsal olarak uygun olması nedeni ile toplamda 99 adet adrese kadar tanımlama yapabilmektedir. Ekran üzerindeki yatak butonlarına dokunulduğunda yetki dahilinde HBYS yazılımdaki hasta bilgileri cihaz ekranından takip edilebilmektedir.
Standart olarak rutin kontrol özelliği bulunmaktadır. Bu özellik herhangi bir çağrı olmaksızın görevlinin hangi zamanlarda oda kontrolü yaptığının raporlanmasına imkan verir. Oda kontrol ünitesi bünyesinde kart okuyucu barındırmaktadır. Okunan her kart yetki sorgusuna tabi tutulmaktadır.
Yapılan çağrıları ve çağrının yapıldığı bölgeyi bildirmek amacıyla kullanılır. Yeni nesil çağrı paneli dokunmatik ekrana ve beraber çalışabilecek donanıma sahiptir. Panel üzerinde kendisine bağlı çalışan oda kontrol ünitesinin durumu ve ip numaraları, aktif olarak takip edilebilmektedir.
Bilgi paneli bandında ise sistemde meydana gelen hatalar ve bilgilendirme mesajları buradan görüntülenmektedir. Panel üzerinde acil, WC-banyo ve normal oda çağrıları takip edilebilmektedir. Sistem üzerinden geçen her türlü işlem kayıt altına alınmaktadır. Alınan kayıtlar detaylı olarak raporlanabilir.
Arayüzü üzerinde ayarlanabilir sayıda oda takip ikonları yer almaktadır. Bu ikonlar ile anlık olarak çağrı durumları takip edilmektedir.
Acil çağrı birimlerinde gerek duyulacak konsültasyon taleplerinin gerçekleştirildiği arabirimdir. 21’’ dokunmatik ekrana sahip olup kullanımı kolaydır. Üzerinde entegre kart okuyucusu mevcuttur.
Oda kontrol üniteleri, hastane telefon santralı ve acil kod alarmlarının birbirine entegrasyonunu sağlayan terminaldir. Acil Kod sunucusu, sözel order ses kayıt sunucusu, Wi-Fi DECT IP telefon sunucusu modülleri bulunmaktadır. Hastane çağrı santral sunucusunun hastanede mevcut olan telefon santralı ile analog, IP, BRI ve PRI olarak bağlantısı sağlanır.
Herhangi bir noktadan telefon ile ya da oda kontrol üniteleri üzerinden acil kod durumu başlatılıp sonlandırılabilir. Tüm yapılan işlemler kayıt altına alınır ve istenildiği zaman raporlanabilir. Sistem uyarılarını DECT telefonlara, pager çağrı cihazlarına ya da telefon hattı üzerinden cep telefonlarına yapabilir.
Sistem Linux işletim sistemi kullanır. Dolayısıyla güvenilir bir yapıya sahiptir. Hastane içerisindeki herhangi bir noktada oluşan farklı alarm ya da talep durumlarının (Mavi, pembe, beyaz kod bildirimleri, konsültasyon, temizlik ya da bakım amaçlı bildirimler vs.) sabit telefonlar kullanılarak bildirilmesini sağlar.
4 Satırlık yüksek çözünürlüklü, aydınlatmalı ekran sayesinde mesajları okumayı kolaylaştıran, taşıma askısı ve klipsi ile kullanım sunan basit çağrı cihazları isteğe göre değişen beş adet uyarı sesi tonu vardır ve titreşimle uyarı modu mevcuttur. AAA geri dönüşümlü pil ile çalışan ve elle ayarlanabilen el cihazları, 6 adres barındırır ve 1.000 mesaj kapasitesine sahiptir.
Hemşire çağrı sisteminden gelen uyarıların çağrı cihazlarına ulaştırılmasını sağlayan ünitedir. KET yönetmeliğine uygun olarak 433 MHZ yayın yapar. Hemşire Çağrı ve İletişim Sunucusu, bütün olayları raporlar ve kayıt altında tutar. Yani herhangi bir kaydı incelersek; kim tarafından, nerede, hangi servis altında, ne zaman gerçekleştirildiği kontrol edilebilir.
Hemşire Çağrı Sistemi ürün ailesinin sesli iletişim platformu alt yapısını sağlayan ürün grubudur. Misafirlerinize daha üst düzey bir hizmet ve rahatlık yaşatmanıza olanak sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Versatile ailesi ile tam entegre olarak çalışabildiği gibi sadece Comfort serisi olarak da uygulanmaktadır.
Comfort Serisi ile hasta çağrı yaptığında direk görevli ile konuşma imkanı sağlarken çağrı sunucu, hasta ve görevli arasında yapılan tüm sesli görüşmeleri kayıt altına alır ve istenildiği zaman bu kayıtlara geri dönülerek gerekli incelemeler yapılabilir, raporlar alınabilir.
Comfort Serisi ile misafirleriniz yatağından harici telefon görüşmelerini yapabilir. Bu görüşmeler hasta hesabına otomatik olarak kaydedilebilir. Misafirleriniz odalarında bulunan televizyonu Comfort serisi el seti ile kontrol edebilir. Oda aydınlatmasını ya da okuma lambasını açıp kapatabilir. Ayrıca el seti üzerindeki entegre minik el feneri ihtiyaç hissedilen her an kullanılabilir.
IP Voice El Seti Hasta çağrısı, ses kaydı, entegre el feneri, okuma ve oda lambası kontrolü, televizyon kontrolü, sesli hemşire çağrısı ve dahili harici telefon görüşmesi gibi olanaklar sağlar. Sesli iletişim özelliği sayesinde, odaya müdahale etmeden önce de durum kontrolü yapılabilir veya hastanın durumu öğrenilebilir. Bu özellik size zaman kazandırır, hastanın sürekli yanında olmanızı sağlar ve hastanın kontrolünü daha konforlu bir şekilde yapmanıza olanak tanır.
Kullanıcı arayüzü panik halinde bile basit ve kullanımı kolaydır. Sadece bir tuşa basarak acil durum sinyali verilebilir. Düğme arkası aydınlatmalar sayesinde ürün, gündüz veya gece fark etmeden kolaylıkla kullanılabilir
Hızlı, güvenli ve esnek yapısı ile hemşire çağrı sistemlerine yeni bir bakış açısı getirir. Eski ve yeni yapılmakta olan tüm kurumların ihtiyaçları göz önüne alınarak tasarlanır. Tak çalıştır mimarisi, minimum enerji sarfiyatı ile bir hemşire çağrı sisteminden beklentilerinizin fazlasını sunar. Kablosuz Hemşire Çağrı Sistemi ile hastalarınıza verdiğiniz hizmet kalitesini artıracak ve kurumunuzun memnuniyet oranını yükseltir.
Kablosuz Hemşire Çağrı Sistemi Avantajları
Kurulumu Kolay: “Tak Çalıştır” mimarisi ile tasarlanmıştır ve alışılmış kurulum yöntemlerini bir kenara bırakıp sizi pratik kurulum ile tanıştır. Mobil Entegrasyon: Sistemden alınan alarmlar, çağrı cihazı, DECT telefonlar, WiFi mobil telefonlara veya GSM telefonlarına yazılı mesaj gönderebilir.
Yönetici Paneli: Hastalarınızın personel ile olan iletişimini kolay ve hızlı hale getirirken, gerekli raporlamaları sistemden alabilecek ve performans analizlerini yapabilirsiniz.
Her Yerden Erişim: Kullanmakta olduğunuz telefon santralinize entegre olabilir. Bu sayede kurumun her noktasından dahili telefonları kullanarak acil kod alarmı başlatabilirsiniz.
Size özel tasarlanmış, Oda Kontrol Ünitesinin arka yüzünde bulunan farklı renkteki LED ler yapılan çağrı durumuna göre renklenerek durum bilgisi verir ve uyarılan daha hissedilir hale getirir. 4 satır ekranı ile kullanıcı dostu ünite, üzerinde bulunan 6 adet programlanabilir özel fonksiyon tuşları sayesinde acil kod çağrıları,oda servisi, temizlik çağrılan gibi senaryoları uygulayabilirsiniz.
Entegre mifare kart okuyucu sayesinde yapılan çağrıya kimin müdahale ettiğini kayıt altında tutar. Farklı kart yetkilendirmesi sayesinde hangi personelin hangi odaya hizmet verebileceğini belirleyebilirsiniz. Oda kontrol cihazının içine gömülü dahili antenler sayesinde üst seviyede kapsama alanı ve performans sunar. Girilmesi gereken tüm parametreleri bağlı bulunduğu hemşire panelinden otomatik olarak kablosuz alan ünite, kurulum ve servis zamanın dan büyük ölçüde tasarruf ve kolaylık sağlar.
Tek bir oda kontrol ile farklı odaların kapı üzeri lambalarını kontrol edebilirsiniz. İlk yatırım maliyetlerinizi düşürebileceğiniz oda kontrol üniteleri ile kablosuz iletişimin mümkün olmadığı alanlarda aynı üniteyi kablolu olarak çalıştırmak mümkündür. 2.4 Ghz veri iletişimi sayesinde son derece güvenlidir.
Kullanıcı dostu ikonlar ve ergonomik el seti tasarımı sayesinde kolay kullanım sağlayan Yatakbaşı Ünite, bakım teknik destek gerektirmeyen tak çalıştır mimarisi, geliştirilmiş düşük güç tüketimi sayesinde 2 yıla kadar pil ömrü ile ön plana çıkar.
Entegre dahili anteni sayesinde üst düzeyde performans sergileyen el seti üzerindeki aydınlatma kontrol butonları sayesinde okuma ve oda lambasını kontrol edebilme fırsatı sunar. Üzerinde bulunan standart RJ45 bağlantısı sayesinde hasta yaşam destek cihazlarına bağlantı imkanı sağlar. Bu sayede yaşam destek ünitesinden alınan alarmlar anlık olarak ilgili personel ile paylaşılır.
Bakım teknik destek gerektirmeyen tak çalıştır mimariye sahip olan WC Çağrı Ünitesi, geliştirilmiş düşük güç tüketimi sayesinde 2 yıla kadar pil ömrü sunar. Entegre dahili anteni sayesinde üst düzeyde performans sergiler.
Bakım teknik destek gerektirmeyen tak çalıştır mimarisi ve entegre dahili anteni sayesinde üst düzeyde performans gösteren Kapı Üzeri İkaz Lambası, 3 farklı ana renk (mavi,yeşil .kırmızı) seçeneği sunar.
Ana renklerin karışımı ile farklı uyan renkleri elde edebilme imkanı tanırken LED tasarımı sayesinde çok düşük enerji sarfiyatı ile çevre dostudur.
Linux base yapısı sayesinde %99.9 stabil sistem, Oracle Mysql veritabanı ile güvenilir mimarisi bulunan Hemşire Paneli, eş zamanlı 5 çağrıyı ekranda gösterirken daha fazla çağrıları kuyrukta bekleterek sırayla ekranda görüntülenmesini sağlar.
Gelen Çağrılar öncelik sırasına göre gösterilirken özelleştirilebilir sesli ikazlar, ekranda gerçek zamanlı olarak görevli personelin hizmet süresi ve günlük alınan çağrı sayıları analizi ve sistem arıza mesajlarını gösterir.
Hemşire panelleri arasında yazılı mesajlaşma yeteneğine sahip olan panel, gece servisi özelliği sayesinde yerinde olmayan personelin çağrıların başka bir panele yönlendirebilmesini sağlar. Çağrı raporlama, oda isimlerini özelleştirebilme özellikleri de bulunan panel, Türkçe, İngilizce; Rusça, Arapça, Romence, Fransızca ve geliştirilebilir dil mimarisine sahiptir.
Hemşire konsolu ve odalardaki çağrı butonlarının birbirleri ile haberleşmesini sağlayan ekipmandır. Dışarıdan besleme yapılmaksızın çalışmaya devam edebilen ve sıva üstü montaja uygun olan oda kontrol ünitesi, 4 adet yatak, 1 WC ve 1 banyoyu desteklemektedir.
Lamba kontrolü yapılacak durumunda sisteme eklenmesi gereken modüldür. 4 yataklı hasta odası için bir adet modül yeterlidir.
Yapılan çağrıları ve çağrının yapıldığı bölgeyi bildirmek amacıyla kullanılır. Kendi başına çalışabildiği gibi bilgisayar vasıtasıyla da çalışabilir. Mod ayarı mevcuttur. 4 dijit saat ve sıcaklık göstergesi bulunan panelde 4 dijit son çağrı için ana gösterge olarak; 4 dijit x 4 satır daha önceden gelen çağrıları göstermek için kullanılır. 99 oda bağlantı kapasiteli olan Hemşire Çağrı Panelinde, acil ve hemşire odada durumları LED’ler ile gösterilirken olaylar buzzer ile olay tipine göre sesli olarak bildirilir.
Hasta yatak başı konsoluna monte edilerek, hemşireye çağrı iletme ve çağrı sonlandırma işlemleri gerçekleştirilir. Bu ürün aynı zamanda el setinin bağlandığı ünitedir. ABS hammadde kullanılan ünite, RJ45 soket ile kolay montaj sağlarken acil çağrı ve reset düğmeleri kolay görülmesi için sürekli ledler tarafından aydınlatılmaktadır.
Hasta odalarında bulunan WC veya banyolarda kullanılmaktadır. Hasta acil bir durumda ürünün altında bulunan ipi çekerek acil çağrı verir. Hemşire konsolunda WC acil çağrı olarak görünür.
Koridordaki oda kapısı üzerinde konumlanarak, yarım daire şeklindeki formu ve kırmızı, yeşil, mavi olmak üzere üç farklı uyarı rengi sayesinde oda içindeki acil durumların kolayca fark edilmesini sağlar.
Acil bir durumda hastanın durumunun hastane personeline hızlı bir şekilde bildirmesini sağlar. Yatak başı ünitesine bağlı olarak çalışan set, üzerinde bulunan ve kolay anlaşılan yardımcı görseller hastayı ihtiyacına göre yönlendirir.
Kablosuz Sistemler
- Kablosuz Hemşire Çağrı Sistemleri
Hızlı, güvenli ve esnek yapısı ile hemşire çağrı sistemlerine yeni bir bakış açısı getirir. Eski ve yeni yapılmakta olan tüm kurumların ihtiyaçları göz önüne alınarak tasarlanır. Tak çalıştır mimarisi, minimum enerji sarfiyatı ile bir hemşire çağrı sisteminden beklentilerinizin fazlasını sunar. Kablosuz Hemşire Çağrı Sistemi ile hastalarınıza verdiğiniz hizmet kalitesini artıracak ve kurumunuzun memnuniyet oranını yükseltir.
Kablosuz Hemşire Çağrı Sistemi Avantajları
Kurulumu Kolay: “Tak Çalıştır” mimarisi ile tasarlanmıştır ve alışılmış kurulum yöntemlerini bir kenara bırakıp sizi pratik kurulum ile tanıştır. Mobil Entegrasyon: Sistemden alınan alarmlar, çağrı cihazı, DECT telefonlar, WiFi mobil telefonlara veya GSM telefonlarına yazılı mesaj gönderebilir.
Yönetici Paneli: Hastalarınızın personel ile olan iletişimini kolay ve hızlı hale getirirken, gerekli raporlamaları sistemden alabilecek ve performans analizlerini yapabilirsiniz.
Her Yerden Erişim: Kullanmakta olduğunuz telefon santralinize entegre olabilir. Bu sayede kurumun her noktasından dahili telefonları kullanarak acil kod alarmı başlatabilirsiniz.
Hemen bizimle çalışmak ister misiniz?
Atılım Telekom’un avantajlarından yararlanmak için hemen iletişime geçin.
Birçok farklı bölüm, ünite ve departmanlardan oluşan hastanelerde, sağlık amaçlı kuruluşlarda ve bakım evlerinde sağlık personeli, hastalar veya hasta yakınlarıyla anlık iletişim kurulabilmesi gerekir.
Santrallarla ve HBYS yazılımlarıyla entegre bir şekilde çalışan Hemşire Çağrı Sistemleri analog, IP gibi farklı ihtiyaçlara yönelik altyapılara uygun donanımlar sunar. Acil durumda en kısa sürede müdahaleyi sağlayacak iletişim çözümünü oluşturan Hemşire Çağrı Sistemleri, çağrı lokasyonu zamanı, müdahale hızı, personel müdahale bilgisi vb. her türlü işlem kayıt altına alınıp raporlanabilmesine yardımcı olur.