Yeastar P-Serisi IP Santraller
Yeastar P-Serisi IP Santraller
Windows, MAC, Android, iOS ve web tarayıcıları için bir dizi uygulama aracılığıyla çalıştırılan Linkus Birleşik iletişim uygulaması, ayrıca P Serisi PBX kullanıcılarının cep telefonlarını ve masaüstlerini kolayca ofis telefonlarına dönüştürmesini sağlar
Yeastar P-Serisi Eksiksiz Bir Santral Sistemi, + Çağrı Merkezi Özellikleri
- Cazip fiyat / performans oranı
- Tümleşik İletişim Çözümleri
- Tüm KOBİ’ler ve işletmeler için sunulmuş çözüm.
- Sınırsız iletişim ve minimum lisans maliyetleri
Linkus Uygulaması ile Her Yerden Erişim ve Çalışma İmkanı
- Tüm ofis masa telefonu özellikleri
- Bütün cihazlarınızda tek numara kullanın
- İş arkadaşlarınızın durumunu görün.
- Sesli mesajları doğrudan dinleyin.
- Web sayfalarından veya CRM’ler den aramak için tıklayın.
- Linkus Bulut Hizmeti ile deneyimi bir üst seviyeye taşıyın.
P-Serisi Çağrı Merkezi
P-Serisi Operatör Paneli ile Çağrı Yönetimi
Operatör Paneli, resepsiyon görevlilerinin veya çalışanların gerçek zamanlı müsaitlik durumuna göre gelen aramaları hızla yönetmeleri için görselleştirilmiş bir konsoldur. Aramaları uzantılara, zil gruplarına veya kuyruklara göndermek için sürükleyip bırakmanız yeterlidir – tümü web tarayıcınızdan. Ayrıca en üst düzeyde rahatlık sağlamak için aktarma, açma, kapatma, izleme gibi gelişmiş arama kontrolleri de desteklemektedir.
P-Serisi Ekonomik Çağrı Merkezi Çözümü
KOBİ’ler için çağrı merkezi telefon hizmetinin pahalı veya karmaşık olması gerekmez. Bu yüzden P-Serisi Telefon Santralleri, aracı üretkenliğini optimize etmek ve bütçe dostu bir şekilde müşteri memnuniyetini artırmak için KOBİ’ler için özel olarak tasarlanmış bir gelen çağrı merkezi çözümü sunmaktadır.
Yeni Modern ve Kullanıcı Dostu Arayüzü
Duyarlı Tasarım, canlı grafikler, net gezinme vb. özellikleri ile yöneticiler veya çalışanlar için basitlik ve netlik sağlar.
NFC ile IP yapılandırması
Cep telefonunuzdaki NFC işlevi ile cihaz üzerindeki Yeastar logosunu taramanız ve BPX’in IP adresini telefonunuzdan hızlı bir şekilde yapılandırmanız yeterlidir.
Rol tabanlı ayrıntılı izin
Herkes kendi ayarlarını yönetebilirken, doğru kişilere belirli erişim ayrıcalıkları vermek için çalışanlara farklı kullanıcı rolleri atayın.
Ekstra esneklik için uzatma grubu
Kullanıcıları uzantı gruplarına ekleyin, belirlenen kişilere görünür hale getirin ve onlara çeşitli iş ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş izinler verin.
Akllı sesli posta yönetimi
Kullanıcıları uzantı gruplarına ekleyin, belirlenen kişilere görünür hale getirin ve onlara çeşitli iş ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş izinler verin.
Agent durumu yönetimi
Müşteri temsilcilerinizin iletişim durumunu yönetebilmek, olası hataların önüne geçebilmenizi ve hızlı karar almanızı sağlar.

