Ürün Açıklaması
Karel IPS400 kullanan firmalar, internet erişimi olan her yerden ofis numaraları üzerinden kesintisiz iletişim sağlar.
Karel IPS400 , IP Santral özelliklerinin yanında temel IP çağrı merkezi özelliklerini birlikte sunan IP iletişim çözümüdür. Avukatlık büroları, turizm acenteleri, satış ofisleri gibi müşteri hizmeti sunan küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için kolay ve etkin bir iletişim sağlar.
Karel IPS400 Serisi tüm modeller 60 IP Dış Hat ve 500 IP abone kapasitesine büyüyebilir. Başlangıç paketinde 30 SIP dış hat/ 100 IP abone, 1 supervizör, 2 operatör olup, 5 analog porta kadar TDM hat desteği (analog harici hat) sağlar.
Gelişmiş İletişim Özellikleri
- Gelen çağrıların kuyrukta bekletilebilmesi ve sıra numarasının okunması
- Mini CRM’ de kayıtlı kişi aradığında tüm kullanıcıların telefonlarında ve operatör web arayüz ekranında arayan kişinin bilgilerinin görüntülenmesi
- Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme
- MiniCRM’de tanımlı müşterilere özel yönlendirme dahili numarası tanımlayabilme. Böylece müşteriden gelen çağrı otomatik karşılamaya bağlanmadan direk ilgili dahiliye veya kuyruğa yönlenir.
- MiniCRM’e girilen onbinlerce kaydın sistemdeki IP telefonlar tarafından rehber olarak kullanılabilmesi
- Abone bazlı rehber grupları oluşturabilme (Her abone için farklı rehber sunulabilir)
- Anons sistemi olarak kullanım imkanı (Destekleyen IP telefonların tek tuş üzerinden toplu olarak otomatik açılması ve anons yapılması)
- Gelişmiş Şef Sekreter senaryoları
IVR Yetenekleri Çoklu dil desteği
- Esnek ve çok seviyeli alt menü seçenekleri
- Dış hatlara farklı robot operatörlerin devreye alınabilmesi
- Kuyruk desteği
- Sırada bekleyen kişiye sıra numarasının okunması
- Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme
- Sesli mesajların e-posta ile paylaşımı
Çağrı Merkezi
Entegre Çağrı Merkezi sayesinde küçük ve orta ölçekli kurumların da gelişmiş bir çağrı merkezi kullanması artık ekonomik ve mümkün.
2 operatör ve 1 süpervizör arayüzden IPS400 sisteme login olabilirler. Operatörler kuyrukta bekleyen çağrıları görebilir, molaya çıkabilir, kişisel raporlarına ulaşabilirler. Süpervizör çağrı trafiğini canlı izleyebilir, operatörlerin görüşmelerinin arasına girebilir, gelişmiş raporlarla sistemin ve çalışanların verimliliğini takip edebilir.
- Mini CRM
- Hızlı ve Esnek Çağrı Dağıtımı
- Web Tabanlı Arayüz
- Etkin Operatör Yönetimi ve Uzak Operatör Bağlantısı
- Mola ve Mola Raporlaması
- Operatör Raporları
- Gelen ve İptal Çağrı Raporları
- Kuyruk Raporları
- Web Tabanlı CRM Uygulamalarıyla Pop Up Entegrasyonu





Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.